De tarieven voor 2024-2025

3u

G-hockey

KORTINGEN

Gezinskorting wordt toegepast op de hockeybijdrage (maximumfactuur). Het begrip gezin omvat samenwonende ouders en kinderen op hetzelfde adres. De maximumfactuur bedraagt 1.500 EUR.

• een derde lid van het gezin krijgt 30 EUR korting
  • een vierde lid van het gezin krijgt 40 EUR korting

Universiteit-, Hogeschool-, kot- en internaatstudenten kunnen genieten van een korting van 70 euro op het lidgeld op vertoon van een geldige studentenkaart voor het academiejaar. Op 31 oktober sluiten we de studentenkorting af.

Ben je in het bezit van een vrijetijdspas neem contact op met admin@hockeyclubroeselare.be alvorens in te schrijven.

Meer info over de vrijetijdspas kan je vinden op:

Wens je een gespreide betaling? Neem dan contact op met Grietje op boekhouding@hockeyclubroeselare.be

NIEUW! RANGER FOR LIFE

Wie zich inschrijft, blijft ingeschreven tot hij zich uitschrijft: Indien een speler/lid zich wenst uit te schrijven, dan moet dit voor 1 mei van elk jaar per e-mail worden gemeld aan admin@hockeyclubroeselare.be én sportief@hockeyclubroeselare.be.

Je ontvangt een bevestiging van je uitschrijving per mail.

Een mondelinge of schriftelijke melding aan de coach, manager, trainer of .... volstaat niet om op correcte wijze te worden uitgeschreven.

Uitschrijvingen die na 1 mei worden gemeld, gaan gepaard met een administratieve kost.

Het is belangrijk voor de club om op tijd de ploegsamenstellingen te kunnen maken en de ploegen in te schrijven voor de competities.

Na deze datum blijven de kosten voor het lidgeld aan de VHL en de KBHB immers verschuldigd.

DUIDING hockey seizoen (periodes)

• Eind augustus: kampen
  • Begin september tot en met november: trainingen en competitie eerste seizoenshelft
  • December tot en met januari: winterstop (sommige teams nemen deel aan het indoorseizoen)
  • Van februari tot en met mei: trainingen en competitie tweede seizoenshelft
  • De exacte data komen online.